הוזלת עלויות בaws

איך להוזיל עלויות בAWS?

איתי בר לב
איתי בר לב

מתכנת, איש IT וחובב שרתים מושבע

AWS הוא ספק שירות פופולרי בקרב סטארטאפים וארגונים. זה עזר לחברות רבות להפחית עלויות, בכך שאפשר להן להשתמש בתשתית שלהן ללא צורך ברכישת חומרה.

AWS מספקת דרך קלה להוזיל עלויות מבלי להשקיע בחומרה, שהיא גורם עלות מרכזי בתעשיית ה-IT מספקת גם חיוב פשוט יותר, מה שעוזר לסטארט-אפים ולארגונים לחסוך כסף בהוצאות ה-IT שלהם.

AWS מספקת דרך קלה יותר לעסקים להתחיל עם מחשוב ענן, על ידי הפחתת עלויות מראש של הקמת מרכז נתונים וניהולו לאורך זמן.

בחלק זה, נדון בדרכים השונות להפחתת עלויות ב-AWS.

– השתמש במופע שמורות: מופעים שמורים הם דרך מצוינת לחסוך כסף ב-AWS. מדובר בתשלום חד פעמי המאפשר לך לשלם עבור מופע עבור פרק זמן מסוים. לדוגמה, אם אתה צריך מופע ל-3 שנים, אתה יכול לשמור אותו ל-3 השנים הבאות במחיר קבוע.

– השתמש במופעי נקודתיים: מופעי נקודתיים הם מערכת המכירות הפומביות של אמזון המאפשרת למשתמשים להציע הצעות מחיר על קיבולת EC2 שאינה מנוצלת ולהשתמש בה כאשר הם זקוקים לה.

– השתמש בנפחי Amazon EBS: אמצעי אחסון של Amazon EBS הם נפחי אחסון קבועים שניתן להשתמש בהם עם מופעי EC2. זה מועיל כי זה אומר שאין צורך לאחסן נתונים ב-S3 ולאחר מכן לאחזר בכל פעם שמופע צריך גישה אליו, מה שחוסך בעלויות ומזרז את זמני הגישה.

– ודא שאתה משתמש בסוג המופע הנכון של EC2

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף ב-AWS היא באמצעות מופעים נקודתיים. מקרים אלו זולים יותר מכיוון שהם משמשים רק כאשר הביקוש אליהם עולה. כאשר הביקוש יורד, המחיר יעלה שוב והמופע שלך יסתיים אוטומטית.

דרך נוספת היא להשתמש במופעים שמורים (RIs). משתמשים ב-RI's כאשר אתה יודע שאתה תשתמש בשירות במשך זמן רב ורוצה לקבל בתמורה מחיר מוזל. ל-RI יש עמלה מראש, אבל הם יכולים לחסוך לך כסף בטווח הארוך אם אתה מתכנן מראש

לבסוף, אל תשכח את AWS Free Tier! ה-Free Tier מספק 12 חודשים של שימוש בחינם ללא התחייבות מראש

שימוש בשירותיו של AWS Partner

AWS Partner הם ארגונים המציעים את שירותיהם ב-AWS Marketplace. הם נבדקים על ידי AWS ועוברים תהליך כדי להפוך לשותף מאושר.

רשת השותפים של AWS מספקת את היתרונות הבאים:

שותף AWS היא חברה שחברה עם Amazon Web Services כדי לספק פתרונות מחשוב ואחסון בענן. חברות אלו נבדקו על ידי אמזון והן מסוגלות לספק את השירות הטוב ביותר.

שותף AWS יוכל לעזור לך בכל צרכי הענן שלך. הם יכולים ליצור פתרון מותאם אישית עבור החברה שלך או פשוט לעזור לך להתחיל עם אחת מהאפשרויות הקיימות שלהם.

שותף יכול לעזור לך עם מגוון שירותים, כגון עיצוב ובניית פתרון הענן שלך, מתן הדרכה על מוצרי AWS או ניהול משאבי הענן שלך עבורך.

אולי תאהבו גם:
איך לאחסן את האתר שלכם בשנת 2024?

ישנן שתי דרכים עיקריות לאחסן את האתר שלכם בשנת 2024: אחסון שיתופי: אחסון שיתופי הוא האפשרות הזולה ביותר לאחסון את האתר שלכם. עם אחסון שיתופי,

למה היום מאחסנים חשבוניות בענן

בעולם העסקים המהיר של היום, חברות מחפשות כל הזמן דרכים לייעל את הפעילות שלהן ולייעל את התהליכים  שלהן. תחום שזכה לתשומת לב גוברת הוא אחסון

פתרונות אבטחה לאחסון בענן

עם השימוש הגובר באחסון בענן, פתרונות אבטחה הפכו להכרח. מכיוון שאחסון ענן משמש לאחסון ושיתוף נתונים, חשוב לוודא שהנתונים בטוחים ומאובטחים מפני גישה לא מורשית.

איזה כיף! קיבלתם במתנה קופון 5% ב3 חודשים הראשונים שלכם ב:

upress

קוד הקופון: UP05SMGSH