אחת מהשאלות העיקריות שלכם היא מדוע אתרים גדולים נמצאים במקומות הראשונים במנועי החיפוש? התשובה היא מכיוון שהם מתעדכנים על בסיס קבוע. לכן גם אתם צריכים לדאוג לכך שהאתר שלכם יתעדכן קבוע במאמרים ובקטעי תוכן שונים. התוכן חייב להיות איכותי ומעניין, וברוב המקרים מדובר על מאמרי קידום אתרים אם אתם מעוניינים לכתוב בעצמכם מאמר seo, הבאנו לכם מספר נקודות חשובות שאתם צריכים להכיר.
כמה מילים צריך להכיל כל מאמר?
כמות המילים של מאמרי קידום אתרים זה אלמנט מכריע, וחשוב מאוד שלא תיפלו בנושא הזה. ברוב המקרים מאמרי seo אמורים להכיל מעל ל-300 מילים, כך גוגל יוכל להתייחס אליהם ברצינות. אם יש לכם את היכולת להגיע למצב שאתם מעלים באופן קבוע מאמרים של 400-500 מילים, אתם ללא ספק תראו תוצאות בתוך זמן קצר. אך גם מאמרי 300 מילים יכולים לעשות את העבודה בצורה טובה.
קידום אתרים seo בעזרת מילות מפתח
עוד אלמנט משמעותי מאוד בתחום של קידום אתרים seo זה כמובן מילות המפתח. הדעה הרווחת היא שעל כל 100 מילים צריכה להופיע מילת המפתח פעם אחת. כך שאם אתם כותבים מאמרי 300 מילים, אתם צריכים לדאוג שיהיו לפחות 3 פעמים את מילת המפתח. יתרה מכך אתם צריכים לדאוג שמילת המפתח תהיה מפוזרת בכל המאמר כך שהיא לא תתרכז אך ורק באזור אחד ספציפי במאמר.
אחת הטעויות הנפוצות של מקדם אתרים זה שלפעמיים הוא כותב את מילת המפתח בצורה מוגזמת מה שגורם לגוגל להבין שזה לא טבעי ואיכות המאמר יורדת מה שפוגע בדירוג המאמר במנוע החיפוש של גוגל.
כותרת ראשית וכותרות משנה
לא מעט אנשים שמגיעים ללא ידע מקדים בתחום של קידום אתרים אורגני אינם נותנים חשיבות לנושא של כותרות. על מנת שתוכלו לכתוב מאמרי seo טובים אתם חייבים לחלק את המאמר לפסקאות ולכתוב כותרת ראשית מעניינת ועוד כמה כותרות משנה שיסבירו על הפסקה שהגולש עומד לקרוא. כך המאמר כולו נראה הרבה יותר טוב, והגולשים יישארו יותר זמן באתר מכיוון שנוח יותר לקרוא את המאמר בצורה הזאת. לכן אל תשכחו לכתוב כותרת ראשית וכותרות משנה כאשר אתם כותרים מאמרי קידום אתרים seo לא משנה באיזה נושא המאמר עצמו.